حمل ماشین آلات سنگین

حمل ماشین آلات سنگین با کمترین قیمت

جابجایی ماشین آلات سنگین با کمترین نرخ کرایه

 

حمل ماشین آلات سنگین در شرکت الوبار با کمترین نرخ کرایه به همراه تخفیف های بسیار ویژه انجام می شود.

 

ما انواع ماشین آلات سنگین را به صورت همه روزه جابجا می کنیم و حمل ماشین آلات سنگین با تریلی های کمرشکن و بوژی انجام می شود. 

 

این نوع ماشین ها بر اساس وزن و حجم بار سنگین و ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شرکت ما دارای مجهز ترین تریلی های کمرشکن و بوژی می باشد که برای حمل بار سنگین و ماشین آلات سنگین آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کمرشکن ها برای بار های سنگین بالای ۲۳ تن مورد استفاده قرار می گیرد و ما جابجایی ماشین آلات سنگین را با بهترین کیفیت انجام می دهیم.

 

در ادامه به توضیح خدمات الوبار متخصص حمل و نقل سنگین نیز می پردازیم پس با ما همراه باشید و دقیق ترین اطلاعات را نیز بدست بیاورید.

 

جابجایی ماشین آلات سنگین با کمترین نرخ کرایه
جابجایی ماشین آلات سنگین با کمترین نرخ کرایه

 

حمل ماشین آلات سنگین با بیمه نامه رایگان

 

بیمه نامه از موارد بسیار مهم و ضروری می باشد که شرکت الوبار آن را به صورت رایگان برای حمل ماشین آلات سنگین ارائه می دهد.

 

هنگام حمل ماشین آلات سنگین ممکن است حوادث هایی رخ بدهد که باعث بشود ماشین آلات سنگینتان آسیب ببیند که به خاطر همین وجود بیمه نامه بسیار الزامی می باشد.

 

بیمه نامه ای که الوبار ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه معتبر ایران می باشد و اگر در هنگام جابجایی اتفافی رخ بدهد تمام هزینه های خسارات را نیز پرداخت می نماید پس با ما خیالتان از بابت حمل ماشین آلات سنگین راحت باشد.

 

الوبار خدمات حمل بار ترافیکی را هم با بیمه نامه معتبر و رایگان همانند حمل ماشین آلات سنگین انجام می دهد.

 

جابجایی ماشین آلات سنگین با بارنامه دولتی

 

ما بارنامه دولتی را نیز برای حمل ماشین آلات سنگین با تریلی کمرشکن و بوژی برای شما صادر می کنیم تا امنیت بار های سنگین و ماشین آلات سنگینان تضمین بشود.

 

بارنامه دولتی یک نوع سند می باشد که در آن اطلاعات زیر ثبت می شود :

  • اطلاعات مالی
  • اطلاعات راننده
  • اطلاعات دریافت کننده
  • اطلاعات فرستنده
  • اطلاعات گیرنده
  • اطلاعات نوع ماشین آلات

 

بارنامه دولتی را فقط شرکت هایی که معتبر و مطمئن باشند می توانند برای جابجایی ماشین آلات سنگین صادر نمایند پس حتما باربری را انتخاب نمایید که بارنامه دولتی داشته باشد.

 

الوبار برای خدمات حمل بیل مکانیکی هم بارنامه دولتی در کمترین زمان صادر می نماید.

 

نرخ کرایه حمل ماشین آلات سنگین چقدر است ؟

 

نرخ کرایه حمل ماشین آلات سنگین به عوامل های خیلی زیادی بستگی دارد که باعث می شود نشود قیمت دقیقی را نیز اعلام کرد.

 

عوامل هایی که بر نرخ کرایه حمل ماشین آلات سنگین تاثیر می گذارد شامل موارد زیر می باشند :

 

  • نوع ماشین آلات سنگین
  • نوع ماشین ( کمرشکن – بوژی )
  • هزینه بیمه
  • شرایط جوی
  • شرایط آب و هوایی
  • طول مسافت

 

این مواردی که ذکر کردم باعث افزایش و یا کاهش قیمت جابجایی ماشین آلات سنگین می شود و باعث می شود که نرخ در حال تغییر باشد.

 

برای این که اطلاعات دقیقی از نرخ کرایه را بدست بیاورید کافی است با کارشناسان شرکت الوبار تماس بگیرید و اطلاعات هزینه حمل ماشین آلات سنگین را بدست بیاورید.

 

حمل ماشین آلات راه سازی هم همانند حمل ماشین آلات سنگین با کمترین نرخ کرایه انجام می شود.

 

حمل ماشین آلات سنگین
حمل ماشین آلات سنگین با ارزانترین قیمت

 

جابجایی ماشین آلات سنگین با مشاوره تخصصی

 

برای جابجایی ماشین آلات سنگین ، مشتریان محترم می توانند از با شرکت الوبار تماس گرفته و مشاوره به صورت تخصصی و رایگان دریافت نمایند.

 

مشاوران و کارشناسان متخصص ما در خدمت تمامی مشتریان گرامی می باشند و تمام راهنمایی های لازم را می کنند تا بهترین تصمیم را مشتریان محترم ما بگیرند.

 

مشاوره باعث کاهش هزینه هایتان می شود پس حتما از الوبار مشاوره بگیرید و بهترین زمان مشاوره چند ساعت قبل از بارگیری می باشد.

 

برای دریافت مشاوره به صورت رایگان کافی است با کارشناسان شرکت الوبار تماس بگیرید و هر اطلاعات در مورد حمل ماشین آلات سنگین و حتی انواع کمرشکن را نیاز دارید بدست بیاورید.

 

ثبت سفارش حمل ماشین آلات سنگین در کوتاه ترین زمان

 

برای ثبت سفارش حمل ماشین آلات سنگین ، می توانید با شماره تلفن های الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را در کوتاه ترین زمان ثبت نمایید.

 

کارشناسان ما قبل از ثبت اول از همه مشاوره های لازم را انجام می دهند و سپس سفارش های مشتریان گرامی را در جهت حمل ماشین آلات سنگین ثبت می نمایند.

 

راه دیگر ثبت سفارش برای جابجایی ماشین آلات سنگین از طریق سایت الوبار می باشد و با استفاده از این روش هم می توان سفارش ها را ثبت کرد.

 

با شرکت الوبار دیگر نگرانی در مورد ماشین آلات سنگینتان نداشته باشید و حمل بار سنگینتان را به صورت صحیح ، سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید